KAWASAKI спецтехніка
KCM Corporation (раніше - Kawasaki Construction Machinery Corp.) є підрозділом Kawasaki Heavy Industries.
Компанія спеціалізується у виробництві та реалізації колісних фронтальних навантажувачів
Kawasaki Heavy Industries, Ltd.- японська корпорація зі штаб-квартирами в містах Кобе і Токіо, створена Кавасакі Седзо в 1896; один із найбільших у світі промислових концернів.
Спочатку компанія займалася суднобудуванням, сьогодні її основні товари - це промислові роботи, гідроцикли, трактори, поїзди, двигуни, легкі літаки і вертольоти, а також деталі для літаків Boeing, Embraer і Bombardier Aerospace.
Серед товарів, що випускаються Kawasaki, також знаходяться мотоцикли.
Колісні фронтальні навантажувачі Kawasaki
Модельний ряд:
40ZV-2
67Z7
80Z7 T4F
95Z7 T4F
42ZV-2
67TM7
85Z7
95Z7 XT
45ZV-2
70Z7
85Z7
115Z7
60Z7
70Z7 T4F
90Z7 T4F
115Z7 XT
62Z7
80Z7
95Z7
135ZV-2
ІСТОРІЯ KAWASAKI
Kawasaki - багатонаціональна корпорація з більш ніж 50 холдингами у більшості великих міст по всьому світу.
Бізнес-інтереси включають:
- екологічний контроль та проектування енергетичних установок, машин та робототехніки,
- суднобудування та морську техніку,
- електростанції та металоконструкції,
- аерокосмічну промисловість,
- квадроцикли, мотоцикли, транспортні засоби Side x Side та персональні водні мотоцикли.
В 1878 засновник Шозо Кавасакі відкрив завод для будівництва океанських сталеливарних суден.
У 1886 році цей завод був розширений, щоб стати Kawasaki Dockyard.
Через десять років у 1896 році була зареєстрована компанія Kawasaki Dockyard, а Коджиро Мацуката був призначений першим президентом компанії. Виготовлення локомотивів, вантажних вагонів, пасажирських вагонів і мостових балок почалося в 1906 році на Хіогському заводі, а наступного року на заводі почалося виробництво морських парових турбін.
Протягом 1918 року на Хіогському заводі було створено відділ повітряних суден, лише за 15 років після першого польоту братів Райт. Відділ почав виробництво літаків у той час, коли літаки, які могли залишатися в повітрі лише кілька годин, все ще були виготовлені з тканини та дерева. Незабаром після цього було збудовано завод з виробництва літаків, і на цьому заводі було завершено перший літак Японії, виготовлений з металу.
1960 - Kawasaki Heavy Industries Rolling Stock розвиває напрям виробництва будівельної техніки
1961 - перший мотоцикл Kawasaki був випущений компанією Kawasaki Aircraft Co., Ltd.
1962 - Початок виробництва колісних навантажувачів та відкриті роботи Banshu Kawasaki Heavy Industries Rolling Stock
1974 - Представлений «KLD85Z» з Z-подібним важелем, який в основному використовується сьогодні
Сьогодні Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI) займається будівництвом нових транспортних систем 21 століття і при цьому використовує багаті технологічні ноу-хау, накопичені за останні 100 років. Відділення суднобудування привело світ до виробництва дедалі більших, швидших, більше автоматизованих судів.
Kawasaki постачає рухомий склад для всесвітньо відомого пускового поїзда Сінкансен, а також інших поїздів. В даний час компанія розробляє Shinkansen наступного покоління, яка подорожуватиме з максимальною швидкістю 240 миль на годину. Досвід Kawasaki поширюється далеко не лише на розробку та виробництво рухомого складу.
В авіаційному секторі Kawasaki займається широким спектром діяльності як виробник літаків, так і двигунів. В даний час компанія виробляє розроблений компанією Kawasaki вертоліт MBB K117 та частини останніх пасажирських літаків Boeing 777.
Комунальна та будівельна техніка Кавасакі сприяють створенню нових міст з мостами та висотними будинками. Успіх проекту Eurotunnel, великого проекту, який зв'язує Англію з Францією, багато в чому завдячує двом тунельним верстатам, виконаним Кавасакі. Компанія також побудувала щитові машини – найбільші у світі, діаметром понад 46 футів – для будівництва автодороги Трансіто-Буека.Будівництво мостів – ще одна сила Кавасакі.
Запчастини до мостів та трансмісії спецтехніки Kawasaki можна замовити в компанії ТОВ Максакселсервіс, за телефоно 098 515 06 55.